Դասարանական․ Ատոմներ

  1. Ջրածին և թթվածին տարրերն այդպես է անվանել ֆրանսիացի քիմիկոս Անտուան Լավուազիեն: Փորձի՛ր պարզաբանել, թե ինչու:

    Ջրածին նշանակում է ջուր ծնող, իսկ թթվածինը թթու ծնող։
  2. Պարբերական համակարգից օգտվելով՝ լրացրո՛ւ աղյուսակը.

Տարրի անունը………………………………

Տարրի նշանը

He- Հելիում

Li-Լիթիում

Ne-Նեոն

F-Ֆտոր

Al-Ալյումին

Br-Բրոմ

Ag-Արծաթ

U-Ուրան

  1. Թվարկի՛ր, թե ինչ տարրերի ատոմներից են կազմված՝
    ա) ջրածնի պերօքսիդը ՝H2O2
    Ջրածին, Թթվածին։

    բ) կերակրի աղը՝ NaCI,
    Նատրիում, Քլոր։

գ)ազոտական թթուն՝ HNO3
Ջրածին, Ազոտ, Թթվածին։

դ) կալիումի հիդրօքսիդը՝ KOH:
Կալիում, Թթվածին, Ջրածին։

  1. Թվարկի՛ր ջրածին տարր պարունակող առնվազն երեք նյութ:

    HPO3, H2O, H2O2:
  2. Ո՞ր տարրերի ատոմներից է բաղկացած երկաթի օքսիդը։
    FeO:

Հրատարակված

gabrielatanashyan

Ես Գաբրիելա Թանաշյանն եմ: 10 տարեկան եմ և սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիրի 6֊րդ դասարանում: Սիրում եմ սովորել, ստեղծագործել և ճամփորդել։ Նաև սովորում եմ լրացուցիչ ՝ հունարեն և անգլերեն

Թողնել մեկնաբանություն