Ֆիզիկական և Քիմիական երևույթներ

Սովորել (էջ 47)

Հիշել.

*Ատոմը նյութի փոքրագույն, քիմիապես անբաժանելի մասնիկն է:   
*Ատոմների յուրաքանչյուր առանձին տեսակը կոչվում է քիմիական տարր։

*Պարզ նյութերը կազմված են մեկ քիմիական տարրի ատոմներից:

*Բարդ նյութերը կազմված են տարբեր քիմիական տարրերի ատոմներից: Նրանց նաև անվանում են քիմիական միացություններ:

Պատասխանել հարցին.

1. Ներկայացրո՛ւ, թե ինչ ֆիզիկական հատկություններով են նման և տարբեր հետևյալ զույգ նյութերը.

ա) կերակրի աղ և շաքարավազ,
Լուծելիությունը ջրում, գույն, չունի էլեկտրահաղորդականություն, չունի մետաղական փայլ։

բ) ջուր և հեքսան,
Լուծելիությունը ջրում, չունի էլեկտրահաղորդականություն, չունի մետաղական փայլ

գ) կավիճ և գետի ավազ:
Չունի էլեկտրահաղորդականություն, չունի մետաղական փայլ, կավիճը լուծվում է ջրում, իսկ գետի ավազը ոչ։

——————————————-

Դասարանական

Հրատարակված

gabrielatanashyan

Ես Գաբրիելա Թանաշյանն եմ: 10 տարեկան եմ և սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիրի 6֊րդ դասարանում: Սիրում եմ սովորել, ստեղծագործել և ճամփորդել։ Նաև սովորում եմ լրացուցիչ ՝ հունարեն և անգլերեն

Թողնել մեկնաբանություն